Helgen

I helgen var jag med mitt allsvenskelag till sollentuna för att tävla första omgången, ja blev jätte glad när det var Sollentuna vi skulle till. Där står nämligen min gamla älskling, Tyson.
Tyson var min första sköthäst och den jag har lärt mig allt på. Jag fick rida nästan varje dag, ja det var nästan som min egna. I sommras stod han på ett stall nära mig för att jag skulle rida honom så vi kunde sälja honom. tråkigt men Helena kunde inte ha en ponny när hon även hade cherokee, innan vi tog hem honom stod han i Uppsala på foder men vi beslöt oss för att sälja honom istället.Det är lite speciellt med tyson, han stod liksom väldigt nära mig, han var min bästa vän. Därför svider det alltid i hjärtat när jag får träffa honom. jag saknar honom men blir jätte glad när han har det så bra som han har det på sollentuna.

 


 i alla fall så gick det bra för laget, ellr alla var felfria men domarna snålade med stilpoängen..
De som red den här omgången var,

Vicky och Rocky     

Saris och Saga        

Jessica och Nova   

Nästa omg.
rider jag, Camilla och Elin.
Den går på Djursholm den 4/5!

Kram josefine

Kommentarer
Postat av: Angelica ,

Hoppas det gick bra för Saris och Saga :)

2008-04-10 @ 19:37:48
URL: http://amfs.blogg.se
Postat av: c

söta bilder :)

2008-04-10 @ 21:34:45
URL: http://millathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0