gårdagen

Jag missade att skriva om min lilla ritt igår.. Fick rasta av banjo, min gamla goding som busar alldeles för mkt med dom minsta så jag var tvungen att rida "till" honom lite. jag red mycket lydnad och galopp, kände verkligen hur stor jag var på honom, jag hade svårt att hitta takten i traven.. jag var ju trots allt typ 11 när jag började tävla honom.. och då var jag verkligen mini.. jag saknar honom, väldigt ofta. Banjo är den jag gjorde allting med först. jag red och tävlade honom i fyra år och lärde mig otroligt mkt. jag har verkligen mkt att tacka den lilla vita. Jag ska lägga upp en bild sen för det är ingen ponny man vill missa! ;)
kram på er / Josefine

det var tider..
image9image11

Kommentarer
Postat av: em

fina tsm :)

2008-03-25 @ 13:20:59
URL: http://emejliie.blogg.se
Postat av: Josefine

:´)

2008-03-26 @ 15:32:03
Postat av: c

håller verkligen med :)
du får uppfinna "väx-piller" till banjo XD

2008-03-27 @ 21:06:28
URL: http://millathebest.blogg.se
Postat av: saris

ni var såååå söta tillsammans;)

2008-03-28 @ 09:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0