uppdate

I söndags startade vi vår första träningstävling tillsammans, jag och Sepp.
Jag hade inga större krav utan bara ta sig igenom programmet och se hur han reagerade på allt, han visade åter igen vilken cool kille han är och gick runt banan som han inte hade gjort annat, visst tittade han lite men det var inte svårt att få honom att tänka på annat :)

Lite rörigt blev det på framridningen när vi kom till galoppen, men den har inte riktigt varit vår bästa sida den här veckan så det är förståligt!

Blev iaf 62,12% och en tredje plats, och jag är jättenöjd med dagen!
Super hästskötare hade jag också nämligen mamma,pappa och bästa Joss <3

Igår (tisdag) gjorde vi skogen osäker genom att köra lite tempo! Hästen ville inte sluta galoppera och jag tackar gudarna att vi inte mötte någon annan stackare i skogen för det hade blivit lite jobbigt!!!


Idag red jag lektion för Berit och det gick SUPER! Så härligt att få hjälp med allt, speciellt sitsen som är mitt stora problem, och när det stämmer går hästen som en klocka!

Imorgon ska Seppl få hoppa med Josse, ska försöka få med mig kameran så ni som vill får se :)

/Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0