vilken häst jag har!

Igår på värmdö fick jag och Maxwell äntligen en välförkänd felfri runda! Han var spänd precis som vanligt men mycket mer ridbar. fick ändå rida som f*n men är så nöjd!!
Anton som också red i laget var nolla men KJ hade två pet så vi slutade som 7:a med laget på 8a fel. Vi har kul och gör framsteg, och det är allt som betyder!!
Tack till mitt lilla team och underbara mamma som coachar mig så bra!

Bilder:
framridning..



Framhoppning där jag nästan inte kunde hoppa ett enda språng, fick ingen kontakt med honom eftersom han blir så stressad av alla hästar och tempot som blir där inne jämfört med framridningsbanan.. 



På banan, 2:a,7:e och 8onde hindret
När vi var klara stod Easy utanför och väntade, Maxwell blev så lugn, jättesöta!!
Maxwell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0